מבוכה נוספת לימינה: שקד כתבה "פייק אסון הקורונה", ונאלצה למחוק

    איתי גדסי No Comments on מבוכה נוספת לימינה: שקד כתבה "פייק אסון הקורונה", ונאלצה למחוק

    שרת הפנים עוררה סערה וגל של תגובות נזעמות כאשר כתבה את המילים "פייק אסון הקורונה". זמן קצר לאחר מכן היא מחקה ופרסמה הבהרה: "התכוונתי לנבואות הזעם על קריסת מערכת הבריאות"

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבוכה נוספת לימינה: לאחר שורה של התבטאויות מביכות בימים האחרונים, בכירת ימינה, שרת הפנים איילת שקד עוררה הבוקר (שלישי) סערה כאשר כתבה בתגובה לפוסט רשת בעניין התחלואה באירופה: "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים".

    דברי שקד עוררו סערה רבה במערכת הפוליטית וברשת, בשל העובדה שיצרו רושם של הכחשת קורונה ובפרט לאור העבודה כי בשיאו של הגל הרביעי, בזמן כהונת ממשלת בנט – מתו מקורונה מאות בני אדם בישראל.

    במפלגת הציונות הדתית הגיבו בחריפות: "מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות. למשפחות 8,124 הנפטרים מהקורונה אנו אומרים, כאבכם הוא אמיתי ואנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה".

    יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' תקף: "מגיפת הקורונה היא לא "פייק אסון". 8,124 איש שנפטרו הם לא "פייק אסון". אחרי שקראה "להכיל" את המתים שקד ממשיכה לזלזל בחיי אדם. מצופה משרה בממשלה לנהוג בכבוד. לא הכל פוליטיקה. גם כשהתדמית הציבורית בבעיה לא משקמים אותה על גבם של משפחות שלא מזמן קברו את יקיריהן".

    ח"כ משה ארבל הגיב: "אילת שקד. אסון הקורונה הוא לא פייק. הוא למעלה מ-8,100 משפחות שכולות שחרב עליהם עולמם. יכולת הכלת המתים שלך מדאיגה מאוד".

    יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "שקד ממשיכה להכיל את המתים, ממשיכה להכיל את הטרור, ממשיכה להכיל את ההשתלטות על שטחי c וממשיכה להכיל את רמיסת זהותה היהודית של המדינה. לאזרחי ישראל מגיעה ממשלה אחרת, במקום הפייק ממשלה הנוכחית".

    בתגובה לסערה, שקד מיהרה למחוק את הפוסט וכתבה הבהרה. "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו", כתבה שקד.

    זמן קצר לאחר מכן, הוסיפה: "הקורונה היא לא פייק. כמי שהייתה שותפה לניהול משבר הקורונה, עמדה בחזית ההסברה, דחפה לחיסונים מוקדמים וגם בבתי ספר, להחלה מוקדמת של התו הירוק, אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה אחרת. הכוונה הייתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את קריסת מערכת הבריאות – שלא קרתה – בזכות ניהול נכון של המגיפה".



    0 תגובות